Buro de Vakmannen | Marketingstrategie | Design Thinking | Proposities
Logo - Buro de Vakmannen
Rene Kamerling en Arjan van Alst van Buro de Vakmannen

Over ons

Wij zijn Buro de Vakmannen. Wij geloven dat een sterke merkidentiteit met een onderscheidende waardepropositie de basis zijn voor groei. En dat een marketingstrategie alleen werkt als die eenvoudig en fact based is. Daarom werken wij met praktijkgerichte modellen naar een heldere en bondige marketingstrategie, gericht op het testen van je beliefs in de praktijk. Zodat je kunt focussen op je meest waardevolle klantsegmenten en duurzaam kunt groeien.

de vakmannen

Van strategie naar groei

Arjan van Alst - Buro de Vakmannen

Arjan van Alst SMP

Business Creatief

Marketingstrateeg, business designer, NIMA C marketeer. Focus op marketing management,  propositie design, value driven channel marketing.

Arjan begon zijn carrière in de IT als project manager. Al ver voordat ‘agile’ bekend werd, zocht hij multidisciplinaire samenwerking en organiseerde hij stand-ups op kantoor van de directie. In 2011 maakte hij de overstap naar marketing, waar al snel zijn scherpgeestigheid opviel. Vier jaar later kwam hij in het MT Marketing van een grote Nederlandse corporate waar hij verantwoordelijk werd voor onder meer propositie ontwikkeling en hypotheken.

René Kamerling - Buro de Vakmannen

René Kamerling SMP

Business Creatief

Marketingstrateeg, design thinker, startup coach. Focus op pragmatische merkontwikkeling en customer engaged propositieontwerp. 

René heeft een ruime ervaring in de B2C dienstverlening. Meer dan 12 jaar werkte hij in verschillende marketingrollen bij o.a. Startup Bootcamp, de Volksbank en Achmea,  steeds op het snijvlak van strategie, concepting en propositieontwikkeling. René heeft inmiddels ruime ervaring met methodes als lean startup, design thinking, value proposition design, Google Design Sprints en agile propositieontwikkeling.

Ons verhaal

Wij geloven dat propositie design binnen corporate organisaties sneller en beter kan door meer gebruik te maken van startup technieken. Daarom combineren wij met ons  Growthplan® Framework de ‘best practices’ uit methodes als lean startup, design thinking en value proposition design tot één pragmatische en effectieve aanpak. Test.

Contact

Buro de Vakmannen

Witte de Withstraat 142

1057 ZJ Amsterdam